Show menu

Včeraj, 9. 1 . 2019, smo izvedli prvo delavnico iz dodatnega programa usposabljanj »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?«.

10. 1. 2019
Tokrat program zajema štiri praktično naravnane delavnice s področja učinkovitega digitalnega trženja turistične ponudbe in kreiranja turističnih doživetij, ki se bodo zvrstile med januarjem in februarjem 2019.

Prve delavnice se je udeležilo kar osemnajst ponudnikov turističnih storitev. Odličen odziv in sodelovanje prisotnih je pokazatelj, da je bila odločitev o ponovitvi in izvedbi usposabljanja še za dodatne zainteresirane pravilna. Že naslednjo sredo, 16. 1. 2019, bodo udeleženci spoznavali, kako z uspešnim nastopom na Facebook-u do boljše prepoznavnosti v turizmu.

Usposabljanje je aktivnost v okviru projekta »Razvoj in digitalna promocija turistične ponudbe vodilne destinacije Koroška« (Koroška@digital), ki ga financirajo Evropska unija, iz Evropskega sklada za regionalni razvoj, Republika Slovenija in občine Koroške regije. Namen projekta je turistično destinacijo Koroška bolj sistematično, ciljno usmerjeno in učinkovitejše komunicirati s pomočjo digitalnih orodij.