Show menu

Včeraj, 16. 1. 2019, smo uspešno izpeljali drugo delavnico iz dodatnega programa usposabljanj »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?«

17. 1. 2019
Včeraj, 16. 1. 2019, smo uspešno izpeljali drugo delavnico iz dodatnega programa usposabljanj »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?«

Udeleženci so spoznavali, kako z uspešnim nastopom na Facebook-u do boljše prepoznavnosti v turizmu. Skupina kar osemnajstih slušateljev je z velikim zanimanjem spremljala predavanje in aktivno sodelovala pri praktičnih nalogah. Naslednjo sredo, 23. 1. 2019, bodo udeleženci spoznavali, kako z Instagramom do povečanega turističnega obiska.

Usposabljanje je aktivnost v okviru projekta »Razvoj in digitalna promocija turistične ponudbe vodilne destinacije Koroška« (Koroška@digital), ki ga financirajo Evropska unija, iz Evropskega sklada za regionalni razvoj, Republika Slovenija in občine Koroške regije. Namen projekta je turistično destinacijo Koroška bolj sistematično, ciljno usmerjeno in učinkovitejše komunicirati s pomočjo digitalnih orodij.