17. 1. 2019
Včeraj, 16. 1. 2019, smo uspešno izpeljali drugo delavnico iz dodatnega programa usposabljanj »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?«
Udeleženci so spoznavali, kako z uspešnim nastopom na Facebook-u do boljše prepoznavnosti v turizmu. Skupina kar osemnajstih slušateljev je z velikim zanimanjem spremljala predavanje in aktivno sodelovala pri praktičnih nalogah. Naslednjo sredo, 23. 1. 2019, bodo udeleženci spoznavali, kako z Instagramom do povečanega turističnega obiska.
Usposabljanje je aktivnost v okviru projekta »Razvoj in digitalna promocija turistične ponudbe vodilne destinacije Koroška« (Koroška@digital), ki ga financirajo Evropska unija, iz Evropskega sklada za regionalni razvoj, Republika Slovenija in občine Koroške regije. Namen projekta je turistično destinacijo Koroška bolj sistematično, ciljno usmerjeno in učinkovitejše komunicirati s pomočjo digitalnih orodij.