Show menu

Novice

4. 2. 2019

Destinacija Koroška z enotnim nastopom na sejmu Alpe Adria - letos še bolj opažena!

Pretekli konec tedna je na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani potekal sejem Alpe Adria (30. sejem turizma, kampinga in karavaninga). Regionalna razvojna agencija za Koroško (RRA Koroška) je tudi letos pozvala k sodelovanju predstavnike celovite turistične ponudbe Koroške regije, ki zajema Mežiško dolino, s čezmejnim UNESCO Geoparkom Karavanke, ter Dravsko in Mislinjsko dolino, z zahodnim Pohorjem.
Preberi več
29. 1. 2019

MPIK Delavnica, 14.2.2019: Zaščita intelektualne lastnine – neizkoriščen potencial podjetij in inovativnih posameznikov

Področje intelektualne lastnine je eno tistih, ki ga vsi označujemo kot pomembnega. Kljub temu mu v praksi ne posvečamo dovolj pozornosti, predvsem pa ne poznamo vseh možnosti, priložnosti in koristi, ki jih zaščita intelektualne lastnine prinaša za podjetja ter inovativne posameznike.
Preberi več
23. 1. 2019

Danes, 23. 1. 2019, smo uspešno izpeljali že tretjo delavnico iz dodatnega programa usposabljanj »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?«

Danes, 23. 1. 2019, smo uspešno izpeljali že tretjo delavnico iz dodatnega programa usposabljanj »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?«
Preberi več
17. 1. 2019

Včeraj, 16. 1. 2019, smo uspešno izpeljali drugo delavnico iz dodatnega programa usposabljanj »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?«

Včeraj, 16. 1. 2019, smo uspešno izpeljali drugo delavnico iz dodatnega programa usposabljanj »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?«
Preberi več
10. 1. 2019

Včeraj, 9. 1 . 2019, smo izvedli prvo delavnico iz dodatnega programa usposabljanj »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?«.

Včeraj, 9. 1 . 2019, smo izvedli prvo delavnico iz dodatnega programa usposabljanj »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?«.
Preberi več
21. 12. 2018

Voščilo

Naše srečanje je lahko začetek, naše povezovanje je napredek, skupno ustvarjanje pa je uspeh! Zahvaljujemo se vam za izkazano zaupanje in se veselimo nadaljnjega sodelovanja!
Preberi več
11. 12. 2018

Ponovitev izvedbe usposabljanja »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?«

Ponovitev izvedbe usposabljanja »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?«
Preberi več
5. 12. 2018

Program usposabljanj »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?« uspešno izveden

Uspešno smo izvedli še zaključno delavnico v okviru programa usposabljanja »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?«.
Preberi več
30. 11. 2018

MPIK Zajtrk, 13.12.2018: Ali bodo roboti kmalu naši sodelavci?

Kaj lahko danes pričakujemo od naslednje generacije samoučečih robotov? Kje bodo roboti lahko popolnoma zamenjali človeka oz. na katerih nalogah bodo ljudje sodelovali z roboti? Kje so meje robotike v povezavi z umetno inteligenco? Kako bo robotika vplivala na življenje ljudi? O vsem tem na predavanju dr. Bojana Nemca.
Preberi več
21. 11. 2018

Danes je potekala že šesta delavnica v okviru programa usposabljanja »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?«.

Danes je potekala že šesta delavnica v okviru programa usposabljanja »Kako učinkovito digitalno tržiti turistično ponudbo in oblikovati turistična doživetja, ki privabijo?«.
Preberi več